Το έξυπνο εκπαιδευτικό ρομπότ Thymio κοντά σας με Ελληνική υποστήριξη
από την εταιρεία Επιστημονικές Επιχειρήσεις ΕΠΕ

Μάθε προγραμματισμό εύκολα

Προγραμματίστε τις δικές σας συμπεριφορές

Αφού παίξετε με τις προ-προγραμματισμένες συμπεριφορές του ρομπότ Thymio, προγραμματίστε αυτές που θέλετε εσείς ώστε να επιτύχετε τον επιδιωκόμενο στόχο. Το Thymio μπορεί να προγραμματιστεί με δύο διαφορετικούς τρόπους, με οπτικό προγραμματισμό (Visual Programming Language, Blockly, Scratch) και με εισαγωγή εντολών (Aseba Text programming).

Visual Programming Language (VPL)


Ανακαλύψτε τον προγραμματισμό με τον ευκολότερο τρόπο χάρη στον οπτικό προγραμματισμό του ρομπότ Thymio με χρήση της οπτικής γλώσσας προγραμματισμού VPL. Κατεβάστε και εγκαταστήστε τη σουίτα λογισμικού, συνδέστε το Thymio στον υπολογιστή σας, ξεκινήστε το λογισμικό Thymio VPL και κάντε τα πρώτα σας βήματα στον προγραμματισμό.

Πώς λειτουργεί; Είναι πραγματικά εύκολο. Μεταφέρετε και αποθέστε μπλοκ εικόνων στο κέντρο της οθόνης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος VPL, ρυθμίστε τις ώστε να κάνουν ότι θέλετε, πατήστε το κουμπί Αναπαραγωγή (Play) και αυτό ήταν, μόλις προγραμματίσατε το ρομπότ Thymio.

Ο προγραμματισμός με τη VPL λειτουργεί συνδυάζοντας ένα μπλοκ συμβάντων (event block) με ένα ή περισσότερα μπλοκ δράσης (action block) σε ένα ζευγάρι.

Ηλικία: 6+.

Blockly


Η Blockly αναπτύχθηκε από την Google, και είναι μια ιδανική γέφυρα μεταξύ μιας οπτικής γλώσσας προγραμματισμού και μιας γλώσσας προγραμματισμού κειμένου εντολών. Συγκεντρώστε τα οπτικά μπλοκ που έχουν τη δύναμη του προγραμματισμού κειμένου εντολών και χρησιμοποιήστε το ρομπότ Wireless Thymio στο 100% των δυνατοτήτων του χωρίς να γράψετε μία γραμμή κώδικα!

Η οπτική γλώσσα Blockly παρέχει εγγενώς όλα τα συμβάντα (events) που είναι διαθέσιμα στο ρομπότ Thymio, επιτρέποντάς σας να προγραμματίζετε καθαρά με συμβάντα (event programming). Αυτή είναι η διαφορά με την οπτική γλώσσα Scratch, η οποία, ενώ παρέχει παρόμοια διεπαφή χρήστη, χρησιμοποιεί τη διαδοχική εκτέλεση εντολών στον προγραμματισμό (sequential approach to programming).

Ηλικία: 9+.

Scratch


Το Scratch είναι μια διερμηνευόμενη δυναμική οπτική γλώσσα προγραμματισμού που έχει αναπτυχθεί από μια ομάδα ερευνητών στο Lifelong Kindergarten Group στο MIT Media Lab. Όντας δυναμική, επιτρέπει αλλαγές του κώδικα ακόμη και κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των προγραμμάτων. Έχει ως στόχο τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβους και να τους επιτρέψει να δημιουργήσουν παιχνίδια, βίντεο και μουσική.

Κατεβάστε και εγκαταστήστε τη σουίτα λογισμικού Thymio Suite, συνδέστε το Thymio στον υπολογιστή σας, ξεκινήστε το λογισμικό Thymio Suite και επιλέξτε το Scratch. Διαλέξτε ένα Scratch event και επιλέξτε τι θέλετε να κάνει το ρομπότ Thymio. Τα μπλοκ που αλληλεπιδρούν με το Thymio είναι στην κατηγορία "Thymio" του Scratch.

Ηλικία: 9+.

Aseba (Text programming)


Έχετε ήδη κάνει πολλά με τη VPL, τη Blockly και το Scratch, αλλά μπορείτε να κάνετε ακόμα περισσότερα με την Aseba και τον προγραμματισμό κειμένου εντολών. Ελέγξτε την κατάσταση του ρομπότ Thymio, αποκτήστε πρόσβαση σε όλους τους αισθητήρες, δημιουργήστε γραφήματα σε πραγματικό χρόνο, η φαντασία σας δεν έχει πλέον όρια.

Το Aseba είναι ένα προγραμματιστικό περιβάλλον για μικρά κινούμενα ρομπότ. Βασίζεται στον προγραμματισμό βάσει συμβάντων (event-driven programming), δηλαδή εκτέλεση μιας ενέργειας, όπως αλλαγή κατάστασης, φωτισμός, παραγωγή μελωδίας, κίνηση, η οποία έπεται ενός γεγονότος (συμβάν) πχ. άγγιγμα, ήχος, χρόνος, κλίση εδάφους, ανίχνευση ή όχι ενός αντικειμένου. Η σύνταξη της γλώσσας Aseba μοιάζει με αυτή μιας δημοφιλούς τάξης γλωσσών προγραμματισμού, συμπεριλαμβανομένων των Pascal και Matlab.

Ηλικία: 12+.

Λήψη Σουίτας Λογισμικού (Thymio Suite / Aseba Studio)

Για να προγραμματίσετε το Thymio, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε τη σουίτα λογισμικού Thymio Suite ή Aseba Studio. Το Thymio Suite / Aseba Studio είναι ένα σύνολο εργαλείων που επιτρέπουν στους αρχάριους να προγραμματίζουν τα ρομπότ Thymio εύκολα και αποτελεσματικά. Για τους λόγους αυτούς, το λογισμικό είναι κατάλληλο για τη ρομποτική εκπαίδευση και έρευνα. Η σουίτα λογισμικού Aseba είναι λογισμικό ανοικτού κώδικα που δημιουργήθηκε από τον Dr. Stephane Magnenat με τη συμβολή της κοινότητας. Ο οπτικός προγραμματισμός και ο προγραμματισμός με εισαγωγή εντολών είναι στοιχεία της σουίτας Thymio Suite / Aseba Studio. Μπορείτε να κατεβάσετε την Σουίτα Λογισμικού (Thymio Suite / Aseba Studio) και να παίξετε μαζί της. Το λογισμικό εγκαθίσταται σε υπολογιστές με λειτουργικό σύστημα Linux, Mac OS και Windows.

Μέχρι τον Απρίλιο του 2018, η Mobsya εργαζόταν ως μέλος της κοινότητας Aseba στο αποθετήριο Aseba για να αναπτύξει τα εργαλεία λογισμικού Thymio με ολοκληρωμένο τρόπο σαν σουίτα. Μετά από αυτή την ημερομηνία, η Mobsya αποφάσισε να κάνει fork το αποθετήριο Aseba και να συνεχίσει να αναπτύσσει τα εργαλεία λογισμικού Thymio στο δικό της αποθετήριο.



Ιδανικό για αρχάριους & για προχωρημένους χρήστες


    Καλέστε στο 2104838270


Πώληση & Υποστήριξη από την εταιρεία Επιστημονικές Επιχειρήσεις ΕΠΕ | Γνωρίστε τους δημιουργούς του ρομπότ Thymio (Thymio.org)


To Thymio™ είναι εμπορικό σήμα του οργανισμού Mobsya, ο οποίος δεν χρηματοδοτεί, εξουσιοδοτεί ή εγκρίνει τον παρόντα ιστοχώρο. Ο παρών ιστοχώρος δημιουργήθηκε και συντηρείται από την εταιρεία Επιστημονικές Επιχειρήσεις ΕΠΕ. (Thymio™ is a trademark of Mobsya Association, which does not sponsor, authorize or endorse this website. This website is designed and maintained by Scientific Enterprises Ltd).


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site and the Thymio products. Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License.